Příležitost pro rozvoj DK ve škole - výzva 51

4.6.2019

Níže naleznete výčet toho, v čem je tato výzva a příležitost nadstandardní. Jen pozor, deadline je už 27. června. Pokud vás to zaujme, obraťte se na nás (kontakt níže) a dejte nám vědět, jaké máte plány a zda stojíte o pomoc, podporu či zasíťování.


1) možnost navýšení personálních kapacit školy

  • Třeba i jedinou aktivitou v rámci projektu může být tzv. průvodce DK - ten může být interní (učitel, vychovatel…), externí (odborník z praxe) či jejich kombinace.

  • Průvodce je v projektu solidně placenou pozicí. Úvazek/úvazky lze rozdělit mezi více lidí. Pro téma je ideální právě to, když jich ve škole pracuje více (tvoří tým).

  • V tuto chvíli není do projektu nutné přesně definovat formu spolupráce ani konkrétní jména. Je třeba jen nastavit výši úvazku a rámcově popsat zaměření.

 

2) dlouhodobost a podpora

  • Oproti mnoha jiným projektům je zde možnost získat finance až na 3 roky.

  • Škola i průvodci budou mít v tématu v následujících letech solidní odbornou a metodickou podporu. My sami již nyní realizujeme v rámci programu Rozvoje DK ve školách kurzy pro průvodce, které budou probíhat i v následujících letech.

 

3) velká pestrost aktivit bez nutnosti akreditace

  • Vedle průvodce mohou být další aktivity zaměřené na vedení školy, učitele, žáky, rodiče nebo komunitu.

  • Na výběr je velké množství aktivit bez zbytečných omezení. Škola si tak může vybrat dle svých skutečných potřeb a možností a řešit tak své skutečné problémy.

  • Pro lepší představu se podívejte na stránky výzvy, kde najdete tabulku přehledu aktivit či modelové příklady projektů pro inspiraci.

 

4) variabilita žadatele

  • Žadatelem může být většina typů škol (od mateřských po střední) na území hlavního města.

 

Zaujalo vás to? Bez ohledu na to, zda se do výzvy přihlásíte, uvítáme vaši zpětnou vazbu. Ta nám pomůže při přípravě budoucích vzdělávacích aktivit zaměřených na rozvoj DK ve školách. Děkujeme.

 

 

 logolink-OP-PPR_450.jpg